LivasKTV
 
Mājai
Biznesam
Grupa Livas
 
Klientu serviss (8:00-22:00)
67081000, 27081000 20555559

Informācija

Informācija Telefonijas pakalpojuma abonentiem

01.11.2016.

No 2016.gada 1.novembra visi abonenti, kas izmanto pakalpojumu Telefonija, saņems ikmēneša e-pasta paziņojumu par izejošajiem zvaniem iepriekšējā pakalpojuma izmantošanas mēnesī.
Abonenti, kuriem nav e-pasta, var griezties klientu apkalpošanas centrā pēc adreses Vidrižu iela 1 vai jebkurānorēķinu kasē, lai saņemtu šādu paziņojumu drukātā veidā.
Šīs pakalpojums ir bezmaksas visiem Telefonijas pakalpojuma abonentiem.

Rēķins īsziņas (SMS) veidā.
25.11.2014.

Jauns, ērts rēķina saņemšanas veids. Tagad Jūs varat saņemt sagatavoto rēķinu par kārtējo norēķinu periodu mobilajā tālruni īsziņas formātā. Lai turpmāk saņemtu rēķinu īsziņas formā, lūdzu rakstiet uznorekini@livas.lv, vai vērsieties, kādā no norēķinu centriem. Īsziņas cena 0,14 EUR tiks pierēķināta Jūsu kārtējam rēķinam.
Īsziņā tiks norādīta visa nepieciešamā informācija rēķina apmaksai:
  • Rēķina numurs
  • Līguma numurs
  • Summa apmaksai
  • Apmaksas termiņš

  • Kompānija LIVAS nenes atbildību, ja mobilā tālruņa numurs ir izslēgts, bloķēts, atrodas ārpus uztveršanas zonas vai ir mainīts, un rēķins uz mobilo telefona numuru netiek saņemts.


    Labas ziņas visiem Telefonijas pakalpojuma lietotajiem!
    30.09.2014.
     
    Daudz zvanat no mājas telefona uz mobilajiem? Sākot ar 01.10.2014 LIVAS piedāvā 120 bezmaksas minūtes mēnesī Latvijas mobilajos tīklos un neierobežotu daudzumu bezmaksas minūšu LIVAS tīklā tikai par 3,00 EUR/mēn..

    Uzzināt vairāk un pieteikt pakalpojumuvar šeit.

    Tagad esam atrodami arī Facebook.
    05.08.2014.
     
    Tagad mūs var atrast arī sociālajā portālā Facebook,www.facebook.com/livasktv

    Galvenā klientu apkalpošanas centra darba laika maiņa.
    19.10.2012.

    Cienījamie abonenti!
    Vēlamies Jūs informēt, ka no 1.12.2012 tiks mainīts galvenā klientu apkalpošanas centra darba laiks. Jauns darba laiks būs no 8.00 - 19.00.

    Cienījamie abonenti!
    1.12.2011.

    No 2011 g. 1. decembra četrās Livas norēķinu kasēs mainās darba laiks:

    Norēķinu kase Vacmīlgrāvī, Kreimeņu iela 12, Rīga: darba laiks no 9.30 īdz 18.30.
    Norēķinu kase Imantā, Dammes iela 8, Rīga: darba laiks no 9.30 līdz 18.30.
    Norēķinu kase Ķengaragā, Prūšu iela 23a, Rīga: darba laiks no 9.30 līdz 18.30.
    Norēķinu kase Sarkandaugavā, Sarkandaugavas iela 2, Rīga: darba laiks no 9.30 līdz 18.30.

    Sīkāku informāciju Jūs varat apskatīt sadaļā -"Kontakti"

    Pieslēdzot automātisko rēķinu apmaksas pakalpojumu  - 5 Ls atlaide!
    01.09.2011.
     
    Cienījamie abonenti!
    Līdz 31. decembrim pieslēdziet automātisko rēķinu apmaksu Swedbankā, Norvik Bankā vai Citadele Bankā ne mazāk ka uz vienu gadu un saņemsiet no kompānijas LIVAS vienreizēju atlaidi 5 Ls apmērā no mēneša maksas!
    Sīkākai informācijai lūdzam zvanīt pa tālruni 67081000.

    Tagad digitālās TV abonentiem ir pieejami HD kanāli!
    01.03.11.

    Cienījamie abonenti, labas ziņas priekš Jums! Turpinot uzlabot kanālu piedāvājumu, kompānija LIVAS piedāvā Jūsu uzmanībai HD paketi ar augstas izšķirtspējas kanāliem:Discovery HD Showcase, Eurosport HD, Eurosport 2HD, National Geographic HD, Fashion One HD.Lai skatīties augstas izšķirtspējas televīzijas kanālus, Jums būs nepieciešams LIVAS HD dekoders, kas ļaus Jums skatīties augstas izšķirtspējas kanālus. Dekodera maksa – 49,90 LVL. Dekodera īres maksa ar nonākšanu abonenta īpašumā - 2,10 LVL mēnesī. Sīkākai informācijai lūdzam zvanīt pa tālr. 67081000.

    Interneta ātruma palielināšana komplektos Komfort un Komfort+.
    29.12.2010.
    Cienījamie abonenti! Esam priecīgi Jums paziņot, ka sakarā ar veiktu iekārtu modernizāciju ar 29.12.2010 divreiz tika palielināts internet pakalpojuma ātrums komplektos Komfort un Komfort+. Tagad par to pašu abonēšanas maksu Jums ir pieejams jauns ātrums - līdz 8 Mbit/s! Sīkākai informācijas, lūdzam zvanit pa tālr. 67081000

    Ir mainīts galvenā klientu apakalpošanas centra darba laiks.
    Cienījamie klienti, mēs pastāvīgi uzlabojam apakalpošanas kvalitāti un rūpējamies par Jūsu ērtībām! Priecājamies paziņot, ka ar01.10.2010galvenajā klientu apakalpošanas centrā, pēc adreses Vidrižu 1, būs mainīts darba laiks! Mēs esam padomājuši tieši par Jūsu ērtībām, tādēļ darba dienās mēs strādāsim no plkst.8:00 līdz 20:00. Jūsu LIVAS.

    Taupiet savu laiku!

    Līdz 31. oktobrimpieslēdziet automātisko rēķinu apmaksu Swedbank vai Norvik bankāne mazāk kā uz vienu gadu, un saņemiet no uzņēmuma LIVAS vienreizēju atlaidi no mēneša maksas 5 Ls apmērā!

    Automātiskā rēķinu apmaksa ir pakalpojums, kam ir virkne priekšrocību: rēķins vienmēr ir apmaksāts laikā, Jūs netērējat savu laiku, Jūsu vietā maksājumu kārto banka, neliela komisijas maksa par pārskaitījumu! Papildu informācija pieejama Jūsu bankā.

    Patīkams jaunums mūsu abonentiem!

    Sakarā ar tīkla modernizācijutika palielināts interneta ātrums. Tagad par to pašu naudu Jums ir pieejams internets ar lielāku ātrumu! Vairāk par ātruma palielināšanu:

    2 Mbit/s -» 4 Mbit/s, 4 Mbit/s -» 8 Mbit/s, 8 Mbit/s -» 16 Mbit/s, 16 Mbit/s -» 24 Mbit/s .

    Tāpat esam priecīgi Jums darīt zināmu, ka startē jaunie komlekti ar interneta ātrumu līdz50 Mbit/sun līdz100 Mbit/s.Mēs vienmēr cenšamies uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti, un ceram, ka tas būs Jums patīkams jaunums!

    Cien. digitālās televīzijas abonenti!

    Lūgums obligāti izvēlēties digitālās televīzijas papildus blokus līdz 01.02.2010! Pretējā gadījumā kanāli tiks bloķēti. Visa informācija pa tālruni 67081000.

    01.09.09. LIVAS ievieš interaktīvo abonentu apkalpošanas sistēmu pa tālruni!

    Abonentu apkalpošanas servisa darba uzlabošanai no 2009. gada 1. septembra kompānija LIVAS ir ieviesusi interaktīvo abonentu apkalpošanas sistēmu pa tālruni Call Center. Tagad mūsu abonenti var izvēlēties sarunas tēmu ar operatoru – speciālistu, un tādējādi ienākošo zvanu plūsma tiek sadalīta pa tēmām, savienojums notiek atrāk. Jaunā sistēma ļauj arī izvairīties no rindām uz līnijas. Jaunās sistēmas priekšrocība ir tā, ka abonenti var paši piereģistrēt informāciju, atstājot savus balss ziņojumus pa tālruni. Ja Jums ir radies kāds jautājums, zvaniet jebkurā laikā, atstājiet savu ziņojumu, un mēs Jums noteikti pārzvanīsim! Kompānija LIVAS ar prieku sniegs saviem abonentiem tehnisko un informatīvo palīdzību pa tālruni 67081000.

    No 01.07.09. sazvanīt mūs ir vēl vieglāk!

    Klientu apkalpošanas servisa uzlabošanai kompānija LIVAS no 2009. gada 1. jūlija sniedz saviem abonentiem tehnisko un informatīvo palīdzību katru dienu no 8:00 līdz 22:00 pa tālruni: 67081000.

    No 01.05.09. maksāt kļuvis ērtāk!

    Paziņojam, ka no 2009.gada 1.maija kompānija “LIVAS” piedāvā saviem abonentiem iegādāties jaunu norēķinu grāmatiņu!

    01.05.09. tika atvērta jauna norēķinu kase!

    No 2009. gada maija mēneša kompānija Livas ir atvērusi jaunu norēķinu kasi Imantā!
    Laipni lūdzam pēc adreses Rīga, Imanta, Dammes iela 8!

    16.03.09. tika atvērta jauna norēķinu kase!

    2009. gada 16. martā kompānija Livas ir atvērusi jaunu norēķinu kasi Bolderāja!
    Laipni lūdzam pēc adreses Rīga, Bolderāja, Lemešu iela 20!

    25.02.09. tika atvērta jauna norēķinu kase!

    2009. gada 25. februārī kompānija Livas ir atvērusi jaunu norēķinu kasi Vacmīlgrāvī!
    Laipni lūdzam pēc adreses Rīga, Vecmīlgrāvis, Kreimeņu iela 12!

    19.01.09. tika atvērta jauna norēķinu kase!

    2009. gada 19. janvārī kompānija Livas ir atvērusi jaunu norēķinu kasi Sarkandaugavā!
    Laipni lūdzam pēc adreses Rīga, Sarkandaugava, Sarkandaugavas 2!

    10.12.08. tika atvērta jauna norēķinu kase!

    2008. gada 10. decembrī kompānija Livas ir atvērusi jaunu norēķinu kasi Ķengaragā!
    Laipni lūdzam pēc adreses Rīga, Ķengarags, Prūšu iela 23a!