|
Klientu serviss (8:00-22:00)
67081000, 27081000 20555559
|
|||||||||||||||
NorēķiniVai tiek piešķirtas atlaides, ja abonēšanas maksa tiek maksāta par vairākiem mēnešiem avansā?
Jā, maksājot abonēšanas maksu
avansā par 6 mēnešiem, 7-to mēnesi saņemiet dāvanā. Lai
izmantotu šo iespēju, Jums nedrīkst būt parādi par LIVAS
pakalpojumiem un avansa maksājums jāveic esošā mēnesī par
nākamajiem 6 mēnešiem. Kā veikt rēķinu apmaksu?
Ir arī vairāki varianti, kā var veikt LIVAS pakalpojumu apmaksu, norādot līguma numuru vai rēķina numuru.
Līguma numuru vai rēķina numuru var arī noskaidrot zvanot pa tālruni: 67081000 Kāda informācija jānorāda, veicot pakalpojumu apmaksu?
Lai atpazītu un fiksētu maksājumu,
veicot apmaksu ir jānorāda līguma numurs vai rēķina numurs. Cik maksā rēķina izsūtīšana?
Ko darīt, ja nav saņemts kārtējais rēķins?
Lai noskaidrotu kārtējo rēķinu,
lūdzam zvanīt pa tālruni 67081000, vai rakstīt e-pastu uz norekini@livas.lv, vai
vērsties klientu apkalpošanas centrā vai jebkurā norēķinu kasē. Kas ir jādara, ja vēlos mainīt e-pasta adresi rēķinu saņemšanai?
Lai mainītu e-pasta adresi rēķinu saņemšanai ir nepieciešams nosūtīt e-pastu uz norekini@livas.lv ar Līguma numuru un pieprasījumu turpmāk rēķinus izsūtīt uz jauno
e-pastu, vai rakstot iesniegumu klientu apaklpošanas centrā vai jebkurā
norēķinu kasē. Vai ir iespējams uz laiku pārtraukt LIVAS pakalpojumu izmantošanu, tādejādi nemaksājot abonēšanas maksu?
Jā, Jūs varat izmantot pakalpojumu
„Atvaļinājums”: Kalendārā gada laikā ir iespēja atslēgt
pakalpojumu uz laiku līdz 3 mēnešiem. Šī pakalpojuma maksa ir
8,00 EUR (vienreizējs maksājums). Lai saņemtu pakalpojumu „Atvaļinājums” ir jānoformē vienošanās par pakalpojumu pārtraukšanu uz laiku klientu apkalpošanas centrā vai kādā no norēķinu kasēm. Kā var saņemt jaunu norēķinu grāmatiņu?
Jaunu norēķinu grāmatiņu ir
iespējams saņemt LIVAS klientu apkalpošanas centrā vai jebkurā
norēķinu kasē. Norēķinu grāmatiņas cena 1,50 EUR.
|
|
© | Livas telecommunications. |