LivasKTV
 
Mājai
Biznesam
Grupa Livas
 
Klientu serviss (8:00-22:00)
67081000, 27081000 20555559

Telefonija

Kādi ir fiksēto telefonsakaru tarifi?
Ar LIVAS fiksēto telefonsakaru tarifus var iepazīties šeit.
Kā notiek zvanu tarifikācija?
Maksa par sarunu tiek tarificēta par katru sekundi un aprēķināta atbilstoši tarifam, kāds bija spēkā sarunas uzsākšanas brīdī.
Kā var saņemt telefonsarunu izdruku?
Telefonsarunu izdruku bez papildu maksas var saņemt uzrakstot elektroniski e-pastu ar pieprasījumu (norādot līguma numuru) uz norekini@livas.lv vai zvanot uz klientu apkalpošanas centru 67081000.
Vai ir iespējama numura saglabāšanu no citiem fiksēto telefonsakaru operatoriem?
Jā, LIVAS nodrošina telefona numura saglabāšanu. Šajā gadījuma ir nepieciešams uzrakstīt iesniegumu par numura saglabāšanu. Numurs būs saglabāts saskaņā ar SPRK Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumiem 10 darba dienu laikā, ja izpildās sekojoši nosacījumi:

1. Pie iepriekšējā operatora klientam ir pieslēgts tikai viens telefonsakaru pakalpojums (nav pieslēgts komplekts).
2. Abonenta līgums ar iepriekšējo operatoru uz numura saglabāšanas brīdi, joprojām ir aktīvs (abonents nevar atteikties no iepriekšējā operatora pirms nav notikusi numura saglabāšana). 
Vai telefonam būs numura noteicēja funkcija? Cik maksā tādas funkcijas pieslēgšana?
Jā, LIVAS nodrošina numura noteicēja funkciju bez papildu maksas. Tā tiek pieslēgta automātiski. Lai numura noteicējs būtu pieejams, ir nepieciešams telefona aparāts, kurš atbalsta šādu funkciju.