LivasKTV
 
Mājai
Biznesam
Grupa Livas
 
Klientu serviss (8:00-22:00)
67081000, 27081000 20555559

Vispārīgie jautājumi

Ja pēc telefona aparāta maiņas vairs nav iespējams veikt izejošos zvanus.

Jānomaina impulsa (Pulse) režīms uz tonālo (Tone) režīmu, parastajā tālrunī var būt manualais Pulse/Tone slēdzis. Ja tas ir bezvadu radiotelefons, tad tā iestatījumos jānomaina režīms no impulsa (pulse) uz tonālo (Tone).

Ja nav iespējams veikt izejošos zvanus.

Jāpiezvana uz LIVAS klientu apkalpošanas centru, lai  pārliecinātos, ka nav parādu par telefonpakalpojumiem.

Ja parādu nav, tad pārbaudei nepieciešams uzstādīt citu telefona aparātu. Ja pēc telefona aparāta maiņas problēma atrisinājas, tas nozīmē, ka  klienta iekārta ir bojāta, ja tomēr problēma saglabājas, tad bojāts ir  LIVAS provaidera telefona adapteris.

Ja rodas pastāvīgi traucējumi.

Pārbaudei nepieciešams uzstādīt citu telefona aparātu. Ja pēc telefona aparāta maiņas problēma atrisinājas, tas nozīmē, ka  klienta iekārta ir bojāta, ja tomēr problēma saglabājas, tad bojāts ir  LIVAS provaidera telefona adapteris.