LivasKTV
 
Mājai
Biznesam
Grupa Livas
 
Klientu serviss (8:00-22:00)
67081000, 27081000 20555559

Vispārīgie jautājumi

 
1. Nespīd gaismas diode uz dekodera paneļa. Netiek pievadīta elektrības padeve
  • Pārliecinieties, ka TV elektrības vads ir kārtīgi ielikts rozetē.
 
2. Nav attēla
  • Pārliecinieties, ka dekoders ir ieslēgts. Pārbaudiet savienojumus, vai visi vadi ir kārtigi ievietoti savās vietās. Pārbaudiet video- skaņas kabeļu pieslēgšanu vai visi vadi ir kārtigi ievietoti savās vietās.
 
3. Zemas kvalitātes attēls
  • Pārbaudiet signāla līmeni, ja tas ir zems, vērsieties tehniskajā daļā pa tālr.: 67081000.
 
4. Nav skaņas
  • Pārbaudiet skaņas līmeni televizorā un dekoderī. Pārbaudiet, vai nav ieslēgts skaņas izslēgšanas režīms TV un dekoderī (mute).
  • Pārbaudiet, vai audio kabelis ir kārtīgi pieslēgts.
 
5. Nestrādā dekodera pults
  • Novirziet dekodera pulti tieši uz dekoderi. Pārbaudiet un nomainiet pults baterijas. Pārliecinieties, ka neviens priekšmets neaizšķērso piekļuvi līdz dekodera panelim.
 
6. Pakalpojums neieslēdzas vai arī strādā kodētajā vidē
  • Pārbaudiet, vai pareizi uzstādīta smart karte. Pārliecinieties, ka smart karte der Jūsu izvēlētajam pakalpojumam.

7. Nav jaunpievienotie kanāli
  • Ja Jums neizdodas uztvert kādu no jaunpievienotajiem kanāliem, lūdzam veikt automātisko kanālu meklēšanu TV dekoderā vai televizorā (ja ir TV iebūvēts dekoderis un CAM modulis).

Lūdzam vērsties tehniskajā daļā pa tālruni 67081000. Nosaucot Jūsu līguma numuru un personas kodu, operatori sniegs Jums informāciju, kā uzstādīt no jauna PIN kodu.