Telefonija


Pamata tarifs

Zema abonēšanas maksa un viszemākās cenas zvaniem Latvijā. Tarifs lieliski derēs tiem, kas sarunājas reti un nevēlas pārmaksāt. Tarifa cena- 1,50 €/mēn. Ar detalizētu informāciju par cenām Jūs varat iepazīties šeit.

 

Tarifs Bezlimits

Bezmaksas zvani uz visiem fiksētajiem un mobiliem tīkliem Latvijā . Tarifa cena -6,50 €/men.

Abonēšanas maksā ietverts neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu ģeogrāfiskās numerācijas diapazoniem Latvijas pilsētās un rajonos, kā arī neierobežots daudzums bezmaksas sarunu minūšu zvaniem uz Latvijas publisko mobilo elektronisko sakaru tīklu mobilās numerācijas diapazoniem. Bezmaksas zvani nav piemērojami uz paaugstinātas maksas virzieniem (konkursi, informācija un izklaide, tele balsošana, ziedošana u.c. numuri) un zvaniem uz citiem virzieniem (informatīvie tālruņi, taksofoni u.c.). Ar detalizētu informāciju par cenām Jūs varat iepazīties šeit.

Maksa par sarunu tiek tarificēta par katru sekundi un aprēķināta atbilstoši tarifam, kāds bija spēkā sarunas uzsākšanas brīdī.

Abonentiem, kuriem rēķinu saņemšana ir uz e-pastu, telefonsarunu izdruka tiek izsūtīta uz e-pastu kopā ar rēķinu.

Abonentiem, kuri rēķinus saņem savādāk, ir iespēja pieteikt telefonsarunu izdruku rakstot mums uz e-pastu norekini@livas.lv vai arī sazinoties ar mums pa tālr. 27081000, 67081000.

Jā, LIVAS nodrošina telefona numura saglabāšanu. Šajā gadījumā ir nepieciešams uzrakstīt iesniegumu par numura saglabāšanu. Numurs būs saglabāts saskaņā ar SPRK Numura saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanas noteikumiem 10 darba dienu laikā, ja izpildās sekojoši nosacījumi:

1. Pie iepriekšējā operatora klientam ir pieslēgts tikai viens telefonsakaru pakalpojums (nav pieslēgts komplekts).

2. Abonenta līgums ar iepriekšējo operatoru uz numura saglabāšanas brīdī joprojām ir aktīvs (abonents nevar atteikties no iepriekšējā operatora pirms nav notikusi numura saglabāšana).

Jānomaina impulsa (Pulse) režīmu uz tonālo (Tone) režīmu. Parastajā tālrunī var būt manuālais Pulse/Tone slēdzis.

Ja tas ir bezvadu radiotelefons, tad tā iestatījumos jānomaina režīms no impulsa (pulse) uz tonālo (Tone).

Jāpiezvana uz LIVAS klientu apkalpošanas centru, lai pārliecinātos, ka nav parādu par telefonijas pakalpojumiem.

Ja parādu nav, tad pārbaudei nepieciešams uzstādīt citu telefona aparātu.

Ja pēc telefona aparāta maiņas problēma atrisinājās, tas nozīmē, ka klienta iekārta ir bojāta, ja tomēr problēma saglabājas, tad bojāts ir LIVAS telefona adapteris.

Pārbaudei nepieciešams uzstādīt citu telefona aparātu. Ja pēc telefona aparāta maiņas problēma atrisinājās, tas nozīmē, ka klienta iekārta ir bojāta.

Ja tomēr problēma joprojām pastāv, tad bojāts ir LIVAS telefona adapteris.

Ja problēma neatrisinājās, tad nepieciešams sazināties ar tehniskās palīdzības nodaļu 27081000, 67081000 vai atbalsts@livas.lv



Uzdodiet savu jautājumu

Sūtīt ziņu